10 Temmuz 2018 Salı

DAVRANIŞSAL GÖRÜŞME FORMU


DAVRANIŞSAL GÖRÜŞME FORMU
Uygulama Yönergesi: Bu formun amacı, önceden belirlenen bir öğrenci ve bu öğrencinin önceden belirlenmiş bir davranışına yönelik olarak, bu davranışa ilişkin davranış öncesi-davranış-davranış sonrası değişkenleri öğretmenden alınan bilgiler doğrultusunda belirlemektir.
Görüşmeye başlamadan önce, görüşme yaptığınız öğretmene görüşmeyi hangi öğrencinin hangi davranışı doğrultusunda yaptığınızı açık bir ifade ile belirtiniz.
Her bir soruyu açık bir dil kullanarak öğretmene sorunuz ve öğretmenin cevaplarını, görüşme sürecini bozmayacak bir şekilde kayıt ediniz.

Hedef Davranış:

SORULAR
1.       Öğrencinizin davranışını nasıl tanımlarsınız?



2.       Bu davranış daha çok hangi ortamlarda (ders, teneffüs vb.) ortaya çıkıyor?



3.       Bu davranış daha çok kimlerin varlığında ortaya çıkıyor?



4.       Bu davranış ortaya çıkmadan önce genellikle (siz ve diğer öğrenciler) neler yapıyor oluyorsunuz?



5.       Bu davranış yaklaşık ne kadar sürüyor.




6.       Bu davranış gerçekleşirken siz neler yapıyorsunuz? Nasıl tepkiler veriyorsunuz?




7.       Bu davranış gerçekleşirken ortamda bulunan diğer kişiler (öğrenci, diğer öğretmen, stajyerler vb.) neler yapıyor? Nasıl tepkiler veriyorlar?




8.       Bu davranışın gerçekleşmesi bittikten sonra siz neler yapıyorsunuz? Nasıl tepkiler veriyorsunuz?




9.       Bu davranışın gerçekleşmesi bittikten sonra ortamda bulunan diğer kişiler(öğrenci, diğer öğretmen, stajyerler vb.) neler yapıyor? Nasıl tepkiler veriyorlar?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder