Uygulama Yönergesi: Bu formun
amacı, önceden belirlenen bir öğrenci ve bu öğrencinin önceden belirlenmiş bir
davranışına yönelik olarak, bu davranışa ilişkin davranış
öncesi-davranış-davranış sonrası değişkenleri öğretmenden alınan bilgiler
doğrultusunda belirlemektir.
Görüşmeye başlamadan önce, görüşme yaptığınız öğretmene görüşmeyi hangi
öğrencinin hangi davranışı doğrultusunda yaptığınızı açık bir ifade ile
belirtiniz.
Her bir soruyu açık
bir dil kullanarak öğretmene sorunuz ve öğretmenin cevaplarını, görüşme
sürecini bozmayacak bir şekilde kayıt ediniz.
Hedef Davranış:
SORULAR
1.
Öğrencinizin davranışını nasıl tanımlarsınız?
2.
Bu davranış daha çok hangi ortamlarda (ders,
teneffüs vb.) ortaya çıkıyor?
3.
Bu davranış daha çok kimlerin varlığında ortaya
çıkıyor?
4.
Bu davranış ortaya çıkmadan önce genellikle (siz
ve diğer öğrenciler) neler yapıyor oluyorsunuz?
5.
Bu davranış yaklaşık ne kadar sürüyor.
6.
Bu davranış gerçekleşirken siz neler
yapıyorsunuz? Nasıl tepkiler veriyorsunuz?
7.
Bu davranış gerçekleşirken ortamda bulunan diğer
kişiler (öğrenci, diğer öğretmen, stajyerler vb.) neler yapıyor? Nasıl tepkiler
veriyorlar?
8.
Bu davranışın gerçekleşmesi bittikten sonra siz
neler yapıyorsunuz? Nasıl tepkiler veriyorsunuz?
9.
Bu davranışın gerçekleşmesi bittikten sonra
ortamda bulunan diğer kişiler(öğrenci, diğer öğretmen, stajyerler vb.) neler
yapıyor? Nasıl tepkiler veriyorlar?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder